torsdag 5 mars 2009

Nya bilder!

Så har fått ordning på dels datorn, dels kamera. Jag dessutom fått dem att jobba tillsammans, inte dåligt det inte. Här kommer därför nu lite bilder från de senaste veckorna.

Annars har jag varit på bokrea och köpt "På balkongen, daglig njutning" (ISBN 91-534-2417-4). Den var helt okay läsning men kanske inte direkt så mycket nytt under solen.

Då min närbutik hade en drive på Gladioler och Dahlier (2 pkt för SEK 25), så har jag nu petat ner fyra Dahlia knölar, två vita kaktus, och två traditionella röda med vita tippar på kronbladen. Just nu står frigolitlådan i källaren fram till helgen då de skall ut. Gladiolerna är blandade färger och ligger i kylen fram plantering.  


lökar på väg upp


Det har varit snö, 1 dm som mest.

Kvällsbild

Tulpanerna växer på 

Mina nya Dahlior och Gladioler, får se om de kommer se något liknade ut när de kommit upp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar